مسافران نوروزی ورودی به چهارمحال و بختیاری شکایت‌های خود را از طریق سامانه ۱۴۱ اعلام کنند

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: سامانه تلفن گویای ۱۴۱ آماده دریافت هرگونه پیشنهاد، انتقاد و شکایت در مورد ناوگان حمل‌ونقل مسافری، شرکت‌ها و رانندگان این استان در ۲۴ ساعت شبانه‌روز است.

به‌گزارش میراث‌آریا، سعید خدابخشی روز جمعه یکم فروردین‌ماه ۱۴۰۴ با اعلام این خبر گفت: استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی علاوه بر کاهش ترافیک، کاهش هزینه‌های حمل‌ونقل و کاهش آلودگی هوا باعث اشتغال و توسعه پایدار می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری با اشاره به اجرای پویش «نه به تصادف» با هدف ارتقای ایمنی در جاده‌ها، سلامت سفر مسافران، آموزش و آگاهی‌بخشی به رانندگان افزود: کارشناسان حوزه حمل‌ونقل با انجام گشت‌های مستمر به‌صورت شبانه‌روزی جابه‌جایی حوزه مسافر را انجام می‌دهند.

خدابخشی تصریح کرد: برای نوروز ۱۴۰۴ در چهارمحال و بختیاری ۵۸ شرکت مسافربری با ۱۳۵ دستگاه اتوبوس، ۱۴۵ دستگاه مینی‌بوس، ۹۹۰ دستگاه سواری و سه هزار و ۵۰۰ راننده به مسافران و گردشگران خدمات‌رسانی می‌کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1404010100050
دبیر مرضیه امیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha