جلب رضایت مردم اولویت اصلی ستاد خدمات سفر است

بازرس اداره‌کل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری کشور، جلب رضایت مردم و گردشگران را اولویت اصلی فعالیت ستاد خدمات سفر عنوان کرد.

به گزارش میراث‌آریا؛ مرجان طاهری‌دوست امروز جمعه یکم فروردین‌ماه در بازدید از دبیرخانه متمرکز ستاد اجرایی خدمات سفر استان ویژه نوروز ١٤٠٤ بازدید و در جریان اقدامات انجام شده کردستان برای خدمات‌دهی به مسافران نوروزی قرار گرفت.

بازرس اداره‌کل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری کشور در این بازدید گفت: تسهیل سفر گردشگران و ارائه خدمات مطلوب در این ایام پیک سفرهای نوروزی نیازمند برنامه‌ریزی دقیق کمیته‌های ستاد خدمات سفر استان است.

طاهری‌دوست اظهار کرد: افزایش کیفیت خدمات، تقویت نظارت بر خدمات مراکز اقامتی و گردشگری و بهبود زیرساخت‌ها از مهم‌ترین عواملی است که می‌تواند تجربه‌ای رضایت‌بخش برای مسافران و گردشگران نوروزی رقم بزند.

او یادآور شد: گزارش اقدامات صورت گرفته و هماهنگی اعضای ستاد سفر استان کردستان مورد توجه وزارتخانه قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر 1404010100152
دبیر مرضیه امیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha