بهگزارش میراثآریا، سعید خدابخشی روز یکشنبه سوم فروردینماه ۱۴۰۴ با اعلام این خبر گفت: کنترل و بررسی روند فروش بلیت و خدمات به مسافران نوروزی از سوی شرکتهای مسافربری پایانه آزادی شهرکرد بهطور ویژه در دستور کار قرار دارد.
مدیرکل راهداری و حملونقل جادهای چهارمحال و بختیاری افزود: این اقدام در راستای ارتقای خدماترسانی به مسافران و افزایش رضایتمندی عمومی در نوروز ۱۴۰۴ انجام میشود.
خدابخشی تصریح کرد: مسافران نوروزی ورودی به چهارمحال و بختیاری شکایتهای خود را از طریق سامانه ۱۴۱ اعلام کنند.
او یادآور شد: سامانه تلفن گویای ۱۴۱ آماده دریافت هرگونه پیشنهاد، انتقاد و شکایت در مورد ناوگان حملونقل مسافری، شرکتها و رانندگان این استان در ۲۴ ساعت شبانهروز است.
خدابخشی به اجرای پویش «نه به تصادف» با هدف ارتقای ایمنی در جادهها، سلامت سفر مسافران، آموزش و آگاهیبخشی به رانندگان اشاره و اضافه کرد: کارشناسان حوزه حملونقل با انجام گشتهای مستمر بهصورت شبانهروزی جابهجایی حوزه مسافر را انجام میدهند.
او افزود: برای نوروز ۱۴۰۴ در چهارمحال و بختیاری ۵۸ شرکت مسافربری با ۱۳۵ دستگاه اتوبوس، ۱۴۵ دستگاه مینیبوس، ۹۹۰ دستگاه سواری و ۳۵۰۰ راننده به مسافران و گردشگران خدماترسانی میکنند.
انتهای پیام/
نظر شما