فروش بلیت‌های نوروزی در چهارمحال و بختیاری به‌طور مستمر کنترل می‌شود

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: روند فروش بلیت‌های نوروزی در این استان به‌صورت مستمر کنترل و بررسی می‌شود.

به‌گزارش میراث‌آریا، سعید خدابخشی روز یکشنبه سوم فروردین‌ماه ۱۴۰۴ با اعلام این خبر گفت: کنترل و بررسی روند فروش بلیت و خدمات به مسافران نوروزی از سوی شرکت‌های مسافربری پایانه آزادی شهرکرد به‌طور ویژه در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری افزود: این اقدام در راستای ارتقای خدمات‌رسانی به مسافران و افزایش رضایت‌مندی عمومی در نوروز ۱۴۰۴ انجام می‌شود.

خدابخشی تصریح کرد: مسافران نوروزی ورودی به چهارمحال و بختیاری شکایت‌های خود را از طریق سامانه ۱۴۱ اعلام کنند.

او یادآور شد: سامانه تلفن گویای ۱۴۱ آماده دریافت هرگونه پیشنهاد، انتقاد و شکایت در مورد ناوگان حمل‌ونقل مسافری، شرکت‌ها و رانندگان این استان در ۲۴ ساعت شبانه‌روز است.

خدابخشی به اجرای پویش «نه به تصادف» با هدف ارتقای ایمنی در جاده‌ها، سلامت سفر مسافران، آموزش و آگاهی‌بخشی به رانندگان اشاره و اضافه کرد: کارشناسان حوزه حمل‌ونقل با انجام گشت‌های مستمر به‌صورت شبانه‌روزی جابه‌جایی حوزه مسافر را انجام می‌دهند.

او افزود: برای نوروز ۱۴۰۴ در چهارمحال و بختیاری ۵۸ شرکت مسافربری با ۱۳۵ دستگاه اتوبوس، ۱۴۵ دستگاه مینی‌بوس، ۹۹۰ دستگاه سواری و ۳۵۰۰ راننده به مسافران و گردشگران خدمات‌رسانی می‌کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1404010300521
دبیر مریم قربانی‌نیا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha