بررسی خدمات‌رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی در بندر پل

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر هرمزگان با حضور در بندر پل از نحوه خدمات‌رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی بازدید کرد.

به گزارش میراث آریا، محمد محسنی دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر هرمزگان روز یکشنبه ۳ فروردین ۱۴۰۴ در بازدید از بندر پل، روند جابجایی مسافران و خودروها را بررسی و بر لزوم ارائه خدمات ایمن و مطلوب تأکید کرد.

او از عملکرد کمیته حمل‌ونقل دریایی و ناوگان لندینگ‌کرافت‌ها در ارائه خدمات مناسب به مسافران تقدیر کرد و گفت: تلاش‌های انجام‌شده برای تسهیل تردد مسافران و خودروها در ایام نوروز قابل‌تقدیر است.

محسنی اظهار کرد: خدمات‌رسانی مطلوب و ایمن به گردشگران از اولویت‌های ستاد اجرایی خدمات سفر است و همکاری منسجم میان بخش‌های مختلف موجب افزایش رضایت مسافران شده است.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر افزود: با برنامه‌ریزی مناسب و به‌کارگیری ظرفیت‌های موجود، تلاش شده سفرهای دریایی در این مسیر با کمترین مشکل انجام شود و خوشبختانه بازخوردهای دریافتی از مسافران نشان‌دهنده رضایت نسبی آن‌ها از خدمات ارائه‌شده است.

در ادامه این بازدید، دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر از ایستگاه بازرسی منبع آب نیز بازدید کرد و از تلاش‌های نیروهای مستقر در این ایستگاه در راستای تأمین امنیت و کنترل ترددها قدردانی کرد.

محسنی همچنین به زیرساخت‌های مرکز شهر پل به‌عنوان نقطه پشتیبان بندرگاه در شرایط خاص و خدمت‌رسانی اشاره کرد و بر لزوم ارتقای امکانات و هماهنگی بیشتر میان دستگاه‌های اجرایی برای ارائه خدمات بهتر به مسافران تأکید کرد.

بررسی خدمات‌رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی در بندر پل

بررسی خدمات‌رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی در بندر پل

بررسی خدمات‌رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی در بندر پل

انتهای پیام/

کد خبر 1404010300524
دبیر مرضیه امیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha