رسیدگی به ۶۲ شکایت حوزه گردشگری خراسان رضوی از طریق سامانه ۰۹۶۲۹

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی از رسیدگی به ۶۲ شکایت حوزه گردشگری خراسان رضوی از طریق سامانه ۰۹۶۲۹ خبر داد.

به گزارش میراث‌آریا، یوسف بیدخوری امروز دوشنبه چهارم فروردین ماه ۱۴۰۴ گفت: تعداد ۲۷ شکایت مربوط به حوزه دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی و گردشگری، ۱۳ مورد مربوط به هتل‌ها، هفت مورد مربوط به هتل‌آپارتمان‌ها، شش مورد مربوط به مهمانپذیرها، هفت مورد مربوط به خانه مسافرها و دو مورد مربوط به واحدهای غیر مجار بوده است.

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی ادامه داد: این شکایت‌ها از ۲۵ اسفند ماه تا چهارم فروردین ماه دریافت و رسیدگی شده است.

او تصریح کرد: شماره تلفن ۰۹۶۲۹ مربوط به اطلاعات گردشگری و رسیدگی به شکایت‌های حوزه گردشگری است که در جاده‌های سراسر کشور اعلام شده و در سطح ملی به این تلفن پاسخگویی و شکایت‌ها به استان‌ها ارسال و رسیدگی می‌شود.

بیدخوری گفت: در استان خراسان رضوی به تمامی شکایت‌های دریافتی از سوی سامانه ۰۹۶۲۹ پاسخگویی شده و هیچ شکایتی بدون رسیدگی در استان وجود ندارد.

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی یاد آور شد: علاوه بر این سامانه در استان خراسان رضوی شماره تلفن ۰۵۱۳۷۰۴۵ نیز برای راهنمایی و دریافت شکایت‌های زائران و مسافران اختصاص یافته و به صورت شبانه‌روزی پاسخگویی می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1404010400888
دبیر مریم قربانی‌نیا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha