فعالیت‌های مرکز مدیریت اسکان گامی در راستای بهبود خدمات نوروزی/ نحوه ارائه خدمات به مسافران نوروزی رضایت‌بخش است

استاندار یزد گفت: فعالیت‌های مرکز مدیریت اسکان گامی در راستای بهبود خدمات نوروزی است.

محمدرضا بابایی روز سه‌شنبه ۵ فروردین‌ماه ۱۴۰۴ در بازدید از مرکز سامانه مدیریت اسکان و پاسخگویی به میهمانان نوروزی استان یزد در گفت‌وگو با میراث‌آریا ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی دست‌اندرکاران مرکز سامانه مدیریت اسکان و پاسخگویی به میهمانان نوروزی اظهار کرد: خدمات ارائه‌ شده در این مرکز گامی در راستای بهبود خدمات نوروزی است.

استاندار یزد در ادامه تصریح کرد: مرکز سامانه مدیریت اسکان بلافاصله پس از ورود مسافران نوروزی به استان یزد با ارسال لینک به سؤالات گردشگران در خصوص مراکز اقامتی و اماکن تاریخی و گردشگری یزد پاسخ خواهد داد.

او با اشاره به افزایش ۱۳ درصدی اقامت مسافران نوروزی در استان یزد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، گفت: امیدواریم مجموعه میراث فرهنگی و دستگاه‌ها و ادارات استانی خدمات شایسته‌ای را به میهمانان نوروزی ارائه کنند.

استاندار یزد در بخش پایانی سخنان خود خدمات ارائه‌شده به مسافرین نوروزی را رضایت‌بخش دانست و خاطرنشان کرد: امیدواریم شاهد حضور بیش از پیش هم‌وطنان در شهر تاریخی و جهانی یزد باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1404010601236
دبیر مرضیه امیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha