کیفیت خدمات به گردشگران نوروزی در کرمانشاه افزایش یافته است

رئیس اداره نظارت بر ارزیابی و خدمات گردشگری استان کرمانشاه از افزایش کیفیت خدمات به گردشگران نوروزی در کرمانشاه با استانداردسازی بخشی از تاسیسات گردشگری استان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا، محمدرضا جلدی امروز چهارشنبه ششم فروردین‌ماه ۱۴۰۴ با اشاره به اجرای طرح استانداردسازی تاسیسات گردشگری کرمانشاه، بیان کرد: این طرح شامل واحدهای اقامتی، پذیرایی بین راهی و سفره خانه‌های سنتی و دیگر تاسیسات گردشگری استان می‌شود. 

رئیس اداره نظارت بر ارزیابی و خدمات گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه تصریح کرد: استاندارد سازی تاسیسات گردشگری به منظور ارتقای کیفیت ارائه خدمات به مسافران و گردشگران اجرایی می‌شود. 

او تاکید کرد: تاکنون ۱۰ هتل، ۲ هتل آپارتمان، ۲ هتل بوتیک، ۹ مهمانپذیر، ۹واحد پذیرایی بین راهی و تعداد ۳ سفرخانه سنتی در سطح استان استانداردسازی شده‌اند و گواهینامه استاندارد گرفته‌اند. 

جلدی تصریح کرد: در نیمه دوم فروردین امسال نیز تعداد ۱۳ واحد اقامتی و پذیرایی بین راهی مورد ارزیابی و درجه بندی استاندارد سازی قرار می‌گیرند که پس از کمیسیون درجه‌بندی برای این واحدها نیز گواهینامه با اعتبار ۳ ساله صادر می‌شود.

او در ادامه یادآورشد: طبق برنامه‌ریزی‌ها، تا شهریورماه سال‌جاری تعداد واحدهایی که آماده درجه بندی قرار می‌گیرند به ۱۸ واحد خواهد رسید. 

رئیس اداره نظارت بر ارزیابی و خدمات گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود تا پایان سالجاری این عدد به ۲۳ واحد برسد، عنوان کرد: این واحدها موظفند هر ۳ سال یکبار گواهینامه کیفیت خدمات گردشگری را تمدید کنند و در چرخه ارزیابی قرار گیرند. 

او یکی از دستاوردهای اجرای ضوابط استانداردسازی تاسیسات گردشگری را بالا بردن سطح کیفیت واحد خدمات‌رسان به گردشگری و مسافران اعلام کرد و گفت: تاسیسات گردشگری هر ۳ سال یکبار بازبینی و بررسی می‌شوند تا نواقص موجود واحد برطرف شود. 

جلدی در خاتمه افزود: از همکاری مدیران تاسیسات گردشگری استان کرمانشاه که در راستای استانداردسازی قدم‌های مثبتی را بر می‌دارند، قدردانی می‌کنیم. 

انتهای پیام/

کد خبر 1404010601398
دبیر مرضیه امیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha