کنترل فروش بلیت‌های نوروزی چهارمحال و بختیاری به‌طور مستمر انجام می‌شود

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: کنترل و بررسی روند فروش بلیت‌های نوروزی در این استان به‌صورت مستمر انجام می‌شود.

به‌گزارش میراث‌آریا، سعید خدابخشی روز پنجشنبه هفتم فروردین‌ماه ۱۴۰۴ در بازدید از پایانه مسافربری آزادی شهرکرد گفت: کنترل و بررسی روند فروش بلیت و خدمات به شهروندان، مسافران و گردشگران نوروزی از سوی شرکت‌های مسافربری این پایانه به‌طور ویژه در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری افزود: این اقدام در راستای ارتقای خدمات‌رسانی به مردم، مسافران و گردشگران نوروزی با هدف افزایش و ارتقای رضایت‌مندی عمومی انجام می‌شود.

او تصریح کرد: مسافران و گردشگران نوروزی ورودی به چهارمحال و بختیاری شکایت‌های خود را از طریق سامانه ۱۴۱ اعلام و ثبت کنند تا در سریع‌ترین زمان ممکن رسیدگی شود.

خدابخشی یادآور شد: سامانه تلفن گویای ۱۴۱ آماده دریافت هرگونه پیشنهاد، انتقاد و شکایت در مورد ناوگان حمل‌ونقل مسافری، شرکت‌ها و رانندگان این استان در ۲۴ ساعت شبانه‌روز است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری به اجرای پویش «نه به تصادف» با هدف ارتقای ایمنی در جاده‌ها، سلامت سفر مسافران، آموزش و آگاهی‌بخشی به رانندگان اشاره و اضافه کرد: کارشناسان حوزه حمل‌ونقل با انجام گشت‌های مستمر به‌صورت شبانه‌روزی جابه‌جایی حوزه مسافر را انجام می‌دهند.

انتهای پیام/

کد خبر 1404010701626
دبیر مریم قربانی‌نیا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha