رضایتمندی مسافران و گردشگران نتیجه‌ برنامه‌ریزی و هماهنگی میان دستگاه‌های اجرایی است

هشتمین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر هرمزگان با حضور محمد مرودی، معاون استاندار و قائم‌مقام ستاد اجرایی خدمات سفر استان و اعضای کمیته‌های چهارده‌ گانه برگزار شد.

به گزارش میراث آریا، محمد مرودی، معاون استاندار و قائم‌مقام ستاد اجرایی خدمات سفر استان هرمزگان روز شنبه ۹ فروردین ماه ۱۴۰۴، ضمن قدردانی از تلاش‌های اعضای ستاد، بیان کرد: خوشبختانه امسال رضایتمندی نسبی مسافران و گردشگران حاصل شده است، باید تلاش کنیم تا این روند را تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه دهیم.

او با اشاره به نقش مهم کمیته‌های ستاد در ارائه خدمات به مسافران و گردشگران، افزود: رضایتمندی فعلی گردشگران نشان می‌دهد که تمامی کمیته‌های ستاد در مسیر درستی گام برداشته‌اند و تلاش جمعی نتیجه‌بخش بوده است.

مرودی در خصوص قایق‌های غیرمجاز تأکید کرد: باید از ظرفیت‌های کمیته‌ها استفاده کرد و با همکاری و هم‌افزایی، نظارت بیشتری بر این موضوع داشت.

قائم‌مقام ستاد اجرایی خدمات سفر استان هرمزگان بیان کرد: همه کمیته‌ها موظف‌اند تلاش کنند تا مسافران و گردشگرانی که وارد استان می‌شوند، با سلامت و امنیت کامل سفر خود را به پایان برسانند.

او با اشاره به مشکلات سال گذشته در جزیره هرمز اظهار کرد: خوشبختانه امسال مشکلات و کمبودها به حداقل رسیده است و این موضوع نتیجه برنامه‌ریزی و هماهنگی بهتر میان دستگاه‌های اجرایی است.

در ادامه این جلسه، اعضای کمیته‌های چهارده‌گانه ستاد اجرایی خدمات سفر استان هرمزگان به ارائه گزارش عملکرد خود پرداخته و چالش‌ها و راهکارهای پیش رو را بررسی کردند.

انتهای پیام/

کد خبر 1404010901949
دبیر مرضیه امیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha