مجتمع‌های بین‌راهی چهارمحال و بختیاری خدمات باکیفیت به مسافران ارائه دهند

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: تمامی مجتمع‌های بین‌راهی زیرمجموعه این اداره‌کل در استان باید خدمات باکیفیت و مطلوب به مسافران و گردشگران نوروزی ارائه دهند.

به‌گزارش میراث‌آریا، سعید خدابخشی روز شنبه ۹ فروردین‌ماه  گفت: بازرسان و کارشناسان اداره بازرگانی و سرمایه‌گذاری اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری در نوروز ۱۴۰۴ نظارت مستمر بر روند فعالیت و خدمات‌رسانی مجتمع‌های بین‌راهی استان خواهند داشت.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری افزود: خدمات‌رسانی مطلوب و سریع به مسافران و گردشگران نوروزی ورودی به بام ایران از مهم‌ترین اولویت‌های اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان به‌شمار می‌رود.

او تصریح کرد: در این راستا ۴۵۰ راهدار چهارمحال و بختیاری با ۳۰۰ دستگاه انواع ماشین‌آلات برای خدمات‌رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی ورودی به این استان در حالت آماده‌باش کامل قرار دارند.

خدابخشی یادآور شد: سامانه ۱۴۱ به‌صورت ۲۴ ساعته برای اطلاع‌رسانی سریع و دقیق درباره وضعیت جاده‌ها فعال و آماده پاسخ‌گویی به رانندگان، مسافران و گردشگران است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: شهروندان، مسافران و گردشگران نوروزی می‌توانند از طریق این سامانه، تلفن گویای ۱۴۱ یا اپلیکیشن و وب‌سایت مربوطه، آخرین وضعیت جاده‌ها، انسدادهای احتمالی و شرایط آب‌وهوایی را دریافت کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1404010902061
دبیر مریم قربانی‌نیا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha