۴ گروه عملکرد نوروزی دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری را ارزیابی می‌کنند

مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: چهار گروه عملکرد نوروزی دستگاه‌های اجرایی این استان را نظارت و بررسی می‌کنند.

به‌گزارش میراث‌آریا، فرشاد طهماسبی روز شنبه ۹ فروردین‌ماه ۱۴۰۴ با اعلام این خبر گفت: این گروه‌ها تا ۱۵ فروردین‌ماه جاری نظارت و ارزیابی عملکرد نوروزی دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد هماهنگی خدمات سفر چهارمحال و بختیاری بر عهده دارند.

مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری چهارمحال و بختیاری افزود: مسافران و گردشگران نوروزی ورودی به بام ایران می‌توانند هرگونه شکایت احتمالی از وضعیت ستاد هماهنگی خدمات سفر استان را با شماره ۱۱۱ اطلاع‌رسانی کنند تا در سریع‌ترین زمان ممکن رسیدگی شود.

او تصریح کرد: در نوروز سال گذشته بیشترین شکایت‌های مسافران و گردشگران نوروزی ورودی به چهارمحال و بختیاری از کمبود گوشت مرغ، قیمت ورودی مراکز تفریحی و اقامتگاه‌های بوم‌گردی بوده است.

انتهای پیام/

کد خبر 1404010902070
دبیر مریم قربانی‌نیا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha