به گزارش میراث آریا، محمد محسنی دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر هرمزگان روز شنبه ۱۶ فروردین ماه ۱۴۰۴ اعلام کرد: از ۲۳ اسفند سال 1403تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۴، بیش از ۲۳۰۰ بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری و سایر مراکز خدماتی استان انجام شده است.
دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر هرمزگان افزود: این اقدامات به منظور نظارت بر کیفیت خدمات ارائهشده به مسافران و گردشگران در ایام نوروز انجام شد و هدف آن افزایش رضایتمندی بازدیدکنندگان و حفظ استانداردهای لازم در بخش گردشگری استان بوده است.
او تصریح کرد: تیمهای نظارتی این اداره کل با دستگاههای مختلف نظارتی و اجرایی همکاری داشتند تا خدمات ارائه شده به مسافران در بالاترین سطح کیفیت و استاندارد قرار گیرد.
محسنی بیان کرد: با توجه به رشد چشمگیر گردشگران در ایام نوروز و ترددهای گسترده به استان، نظارت دقیق و مستمر بر تمامی تاسیسات و خدمات گردشگری به منظور تسهیل در ارائه خدمات بهتر و همچنین حفظ استانداردهای مطلوب گردشگری در هرمزگان انجام شد.
انتهای پیام/
نظر شما