تولید محتوای هدفمند، نقشه راه در حوزه اطلاع‌رسانی خواهد بود

سرپرست روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از افزایش ۶۱ درصدی تولید محتوا و پوشش گسترده رسانه‌ای در ایام نوروز ۱۴۰۴ نسبت به سال گذشته خبر داد.

به گزارش میراث‌آریا، فرهاد عزیزی، سرپرست اداره‌کل روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در جلسه شورای معاونین وزارتخانه که امروز، شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۴ برگزار شد، در خصوص اقدامات گسترده و برنامه‌ریزی‌شده اطلاع‌رسانی در ایام نوروز در سطح کشور، با اشاره به اهداف و دستاوردهای این فعالیت‌ها بیان داشت: تمام تلاش ما بر این اساس بود که بتوانیم به‌صورت جامع و مؤثر، تمامی فعالیت‌های انجام‌شده در حوزه‌های مختلف گردشگری، میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و به صورت کلی سفرهای نوروزی را به نحو شایسته‌ای به جامعه هدف معرفی کنیم و بازتاب این اقدامات در سطح ملی و بین‌المللی را تقویت کنیم.

وی افزود: در این راستا، فرآیند اطلاع‌رسانی در هشت بخش متفاوت آغاز شد که در مجموع، آمار نشان‌دهنده رشد چشمگیر ۶۱ درصدی در مقایسه با سال گذشته در زمینه تولید محتوا و اطلاع‌رسانی است. 

عزیزی همچنین به عملکرد برجسته صداوسیما در پوشش اخبار نوروزی اشاره کرد و گفت: در این مدت، ۳۸۷ خبر از طریق شبکه‌های تلویزیونی و ۳۱۱ خبر از طریق شبکه‌های رادیویی صداوسیما پخش شد که این میزان پوشش خبری، بازتاب‌دهنده اهمیتی است که به اطلاع‌رسانی در حوزه‌های مختلف داده شده است.

وی در پایان گفت: در طول ایام نوروز، گفت‌وگوهایی با چهره‌های برجسته سیاسی، فرهنگی و هنری و همچنین سفیران کشورهای حوزه تمدنی نوروز انجام دادیم. این گفتگوها علاوه بر تقویت ارتباطات، ظرفیت‌های بالقوه‌ای را برای بهره‌برداری در طول سال ایجاد کرده است که می‌توانیم از آن‌ها در راستای تقویت دیپلماسی فرهنگی و ارتقای سطح آگاهی عمومی استفاده کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1404011603097
دبیر مهدی نورعلی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha