اطلاعیه شماره 19: گرامیداشت روز جمهوری اسلامی

روابط‌عمومی ستاد مرکزی هماهنگی خدمات‌سفر، امروز 11 فروردین 1396، در آستانه روز جمهوری اسلامی، به همین مناسبت، اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی ستاد مرکزی هماهنگی خدمات‌سفر، در متن این اطلاعیه آمده است:

«35 سال پیش، در چنین روزهایی که بهار آزادی با بهار طبیعت هم‌زمان شده بود و پس از یک دوره طولانی مجاهدت و ایثار، مردم ایران با حضور در پای صندوق‌های رأی به نظام‌ جمهوری اسلامی ایران آری گفتند و نهالی را غرس کردند که امروز ثمره آن را در همه عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی نظاره‌گر هستیم.

اکنون که بیش از سه دهه از آن ایام گذشته است، سال 1396 به‌تدبیر مقام معظم رهبری سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نام گرفته است. پس از آنکه سال گذشته، با همت مردم عزیز کشورمان، حماسه سیاسی محقق و گام‌های مؤثری هم برای تحقق حماسه اقتصادی برداشته شد، امروز نوبت عزمی جدی‌تر در عرصه اقتصاد مقاومتی است.

سفر و گردشگری از مقوله‌های ارزشمندی است که می‌تواند با همت مسئولان و مردم زمینه شکوفایی اقتصاد و ارتقای فرهنگ را در جامعه ایجاد نماید.

ستاد مرکزی هماهنگی خدمات‌سفر، به‌عنوان نهاد متولی مدیریت سفر در کشور، ضمن گرامیداشت روز جمهوری اسلامی، با عزمی جدی، در مسیری که ترسیم نموده‌اند گام برداشته و می‌کوشد تا به‌نوبه خود برای خدمت‌رسانی به مسافران و فراهم‌سازی بستر مناسب برای پیشرفت اقتصادی و توسعه فرهنگی بیش‌ازپیش تلاش نماید.

سامانه جامع اطلاعات گردشگری و پاسخ‌گویی به شکایات: 09629

دبیرخانه ستاد مرکزی هماهنگی خدمات‌سفر»

انتهای پیام/

کد خبر 1396011126

برچسب‌ها