بیست‌ودومین نمایشگاه تازه‌های کتاب کتابخانه موزه ملی ایران

بیست‌ودومین نمایشگاه تازه‌های کتاب کتابخانه موزه ملی ایران ۲۶ اردیبهشت تا دوم خردادماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی موزه ملی ایران، بیست‌ودومین نمایشگاه تخصصی کتابخانه موزه ملی ایران در هفته نکوداشت میراث‌فرهنگی به معرفی و اطلاع‌رسانی در زمینه تازه‌های کتاب و نشریات تخصصی با موضوع باستان‌شناسی، هنر، تاریخ، معماری و سکه‌شناسی که از طریق مبادله و اهدا به مجموعه کتابخانه اضافه شده است، می‌پردازد.

بخشی از نمایشگاه نیز به برگزیده‌ای از کتاب‌های اهدایی کتابخانه‌های استادان باستان‌شناسی، شادروان میرعابدین کابلی و شادروان صادق ملک شهمیرزادی اختصاص یافته است.

مرکز اسناد و مدارک کتابخانه موزه ملی ایران با هدف یاری رساندن به پژوهشگران در امر پژوهش و انجام تحقیقات، در سال ۱۴۰۰ تشکیل و راه‌اندازی شد که به گردآوری و طبقه‌بندی اسناد تخصصی در حوزه میراث‌فرهنگی می‌پردازد و به‌منظور اطلاع‌رسانی درباره این ‌مجموعه ارزشمند و آشنا ساختن پژوهشگران و علاقه‌مندان‌ فهرستی از مستندنگاری گزارش‌های باستان‌شناسی تهیه و تنظیم شده که در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

نمایشگاه تازه‌های کتاب روز ۲۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۱ صبح آغاز به کار می‌کند و به مدت یک هفته دایر خواهد بود.

پژوهشگران، دانشجویان و علاقه‌مندان می‌توانند از تاریخ ۲۶ اردیبهشت لغایت دوم خرداد از ساعت ۸ تا ۱۶ از این نمایشگاه بازدید کنند.

 

انتهای پیام/

کد خبر 14010225957495

برچسب‌ها