رویداد اردبیل 2023 همکاری وزارت خارجه را می‌طلبد/ حضور موثر در کشورهای عضو اکو و معرفی قابلیت‌های گردشگری اردبیل

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل در دیدار با رئیس نمایندگی وزارت خارجه از برنامه‌های اداره‌کل برای معرفی قابلیت‌های گردشگری استان در کشورهای عضو اکو خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، فردین عینی امروز 6 آذرماه 1401 در دیدار با رئیس نمایندگی وزارت خارجه در استان اردبیل، گفت: رویداد اردبیل 2023 فرصت مناسبی برای معرفی استان در سطح بین‌المللی به ویژه در کشورهای عضو سازمان اکو است که همکاری وزارت خارجه در این راستا اهمیت ویژه‌ای دارد.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: برگزاری شب‌های فرهنگی در کشورهای عضو اکو، انجام تبلیغات در پلتفرم‌های مختلف کشورهای هدف و برگزاری تورهای اینفو برای فعالان حوزه گردشگری و رسانه‌ای این کشورها از جمله برنامه‌های ستاد استانی رویداد اردبیل 2023 است.

او تاکید کرد: برگزاری شب‌های فرهنگی استان در کشورهای هدف به ویژه در کشورهای جمهوری آذربایجان و ترکیه یکی از برنامه‌های ما است که در این راستا اولین رویداد در شهر ترابزون ترکیه برگزار می‌شود و به منظور هماهنگی‌های لازم برای برگزاری این برنامه‌ها به همکاری نمایندگی وزارت خارجه در استان نیاز داریم.

رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در استان اردبیل نیز در این جلسه گفت: در راستای برگزاری هرچه بهتر رویداد اردبیل 2023 و معرفی قابلیت‌های استان در کشورهای عضو اکو آماده همکاری با اداره کل میراث‌فرهنگی و دبیرخانه ستاد استانی رویداد هستیم.

رحیم ژرفی افزود: ما آماده هستیم تا طبق برنامه‌هایی که از سوی ستاد برگزاری رویداد اردبیل 2023 اعلام می‌شود رایزنی‌های لازم را در سطح بین‌المللی انجام دهیم و مقدمات کار را برای برگزاری هرچه بهتر رویداد فراهم کنیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14010906292851

برچسب‌ها