بیش از 780 هنرمند از سراسر کشور در نمایشگاه‌های «ایران من» شرکت می‌‌کنند/ برگزاری نمایشگاه‌ در بیش از 12 نقطه کشور

مدیر‌عامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی گفت: نمایشگاه‌های صنایع‌دستی و سوغات «ایران من» به همت شرکت مادرتخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی و به مناسبت فرا رسیدن نوروز 1402 برگزار می‌شود.

به گزارش میراث آریا، نمایشگاه‌های صنایع‌دستی و سوغات «ایران من» که قبلا در شهرهای مختلف از جمله تهران، همدان، قم و یزد توسط شرکت مادرتخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی برگزار شده بود، این بار به مناسبت نوروز درخراسان رضوی برگزار می‌شود.

روح‌الله حسین‌زاده مدیر‌عامل شرکت مادرتخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی در همین خصوص و در گفت‌و‌گو با میراث‌آریا، گفت: این ششمین نمایشگاه صنایع‌دستی با عنوان «ایران من» است که در شهرهای مختلف برگزار می‌شود.

او افزود: قرار است نمایشگاه صنایع‌دستی و سوغات «ایران من» در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان همزمان در بیش از 12 نقطه کشور برگزار شود.

حسین‌زاده در مورد اهداف برگزاری این نمایشگاه‌ها، اضافه کرد: این نمایشگاه‌ها فضایی برای حمایت از هنرمندان صنایع‌دستی و معرفی این هنرها به گردشگران خواهد بود.

او در مورد فرآیند انتخاب مجریان نمایشگاه‌ها نیز گفت: این نمایشگاه‌ها طی فرآیند قانونی و از طریق مزایده توسط بخش خصوصی با نظارت شرکت مادر تخصصی برگزار می‌شود.

مدیر‌عامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی خاطرنشان کرد: بیش از 780 هنرمند از سراسر کشور در نمایشگاه‌ها شرکت خواهند کرد. این نمایشگاه‌ها در مبادی ورودی شهرها اماکن گردشگری و فرهنگی و تاریخی استان‌های مختلف برگزار می‌شوند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1401121662218

برچسب‌ها