برگزاری جشن‌های شبانه نوروزی در شهرستان بافت

مدیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان بافت گفت: به مناسبت نوروز 1402 جشن‌های شبانه در محل ورودی این شهرستان برگزار می‌شود.

به‌گزارش میراث‌آریا و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان، علی نجفی‌زاده شنبه 20 اسفندماه 1401 با اشاره به اینکه تمامی ادارات خدمت‌رسان آمادگی لازم را برای میزبانی از مسافران نوروزی دارند اظهار کرد: تاکنون دو جلسه هماهنگی خدمات سفر با حضور مسئولان شهرستانی برگزار شده است.

مدیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان بافت افزود: راه‌اندازی سیاه چادر عشایری و نمایشگاه صنایع‌دستی و ایجاد پایگاه اطلاع‌رسانی گردشگران در ورودی این شهرستان از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده برای نوروز 1402 است.

او ادامه داد: با همکاری دستگاه‌های مرتبط بعد از اذان مغرب و برنامه افطار جشن‌های نوروزی و جنگ‌های شادی در ورودی این شهرستان برپا می‌شود.

نجفی‌زاده خاطرنشان کرد: مرمت خانه تاریخی ایرانمنش شهرستان بافت نیز تا قبل از نوروز 1402 به اتمام می‌رسد و این خانه تاریخی می‌تواند در کنار دیگر اماکن تاریخی و جاذبه‌های گردشگری میزبان مسافران نوروزی باشد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011220459931

برچسب‌ها