افتتاح ۷۴ پروژه سرمایه‌گذاری میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در آذربایجان شرقی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی از افتتاح ۷۴ پروژه سرمایه‌گذاری ۳ حوزه تخصصی این اداره کل از ابتدای دولت سیزدهم خبر داد.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی، احمد حمزه ‌زاده روز سه‌شنبه ۱۶ خردادماه ۱۴۰۲ با اعلام این خبر گفت: با توجه به اینکه حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و توسعه ظرفیت‌های سه حوزه تخصصی این اداره کل از مهم‌ترین اهداف دولت سیزدهم است، لذا از ابتدای دولت سیزدهم شاهد افتتاح ۷۴ پروژه سرمایه‌گذاری در سه حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بودیم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی ادامه داد: ۷۴ پروژه سرمایه‌گذاری شده در سه حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با حجم سرمایه‌گذاری ۳ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان در سرتاسر استان به بهره‌برداری رسیده است.

حمزه ‌زاده اظهار داشت: پروژه‌های افتتاح شده شامل ۱۸ هتل، هتل آپارتمان، مهمان‌پذیر و اقامتگاه بومگردی، ۲۶ واحد پذیرایی بین راهی، مجتمع گردشگری و سفره خانه‌های سنتی و ۳۰ پروژه دیگر شامل افتتاح ۳ موزه، دفاتر خدمات مسافرتی و کارگاه‌های صنایع دستی است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402031742655

برچسب‌ها