دومین جشنواره تولیدات صنایع‌دستی و محصولات کشاورزی در خوزنکلا البرز برگزار شد/ جشنواره‌های محلی به توسعه گردشگری روستاها کمک می‌کند

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز گفت: دومین جشنواره تولیدات صنایع‌دستی، محلی و محصولات کشاورزی، کسب و کارهای خانگی و غذاهای بومی در روستای خوزنکلا برگزار شد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز، شهرام علی‌محمدی اظهار کرد: در این جشنواره که روز جمعه 9 تیرماه 1402 برگزار شد، انواع محصولات کشاورزی، بومی و صنایع‌دستی هنرمندان روستای خوزنکلا عرضه شد.

به گفته معاون گردشگری البرز این جشنواره که به صورت یک روزه برگزار شد با استقبال خوب بازدیدکنندگان و گردشگران روبرو شد.

علی محمدی با اشاره به اینکه استفاده از ظرفیت‌های بومی و محلی هر منطقه برای رونق گردشگری به ویژه در روستاها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، تصریح کرد: تعریف رویدادهای گردشگری در روستاها به خصوص گردشگری کشاورزی در کنار عرضه و فروش محصولات به معرفی روستاها به گردشگران کمک می‌کند.

او با تأکید بر افزایش برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی گفت: این اداره‌کل از بخش خصوصی و علاقه‌مندان برای برگزاری هر چه بیشتر و منسجم‌تر جشنواره‌ها حمایت می‌کند زیرا رونق و توسعه گردشگری تنها با هم‌افزایی بخش خصوصی ممکن می‌شود. 

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1402041001259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha