ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاری در سواحل خلیج‌فارس

معاون امور حقوقی، مجلس و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در سفر به شهرستان ماهشهر، بر لزوم حمایت از سرمایه‌گذاری در سواحل خلیج‌فارس تأکید کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان، نشست بررسی مشکلات موجود در حوزه گردشگری و رفع موانع سرمایه‌گذاری شهرستان‌های بندرماهشهر، امیدیه و هندیجان عصر دوشنبه 19 تیرماه 1402 باحضور جواد واحدی معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی، فریدون بندری فرماندار و حبیب آقاجری نماینده مردم ماهشهر در مجلس، جمشید جعفرپور مدیرکل امور استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی، جلیل جباری مشاور معاون امور مجلس و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی، محمدحسین ارسطوزاده مدیرکل میراث‌فرهنگی خوزستان و سارا عبادی رئیس میراث‌فرهنگی بندرماهشهر، در فرمانداری برگزار شد.

در این نشست، جواد واحدی بر توجه بیشتر به زیرساخت‌های گردشگری تأکید کرد و از صدور مجوز مناطق گردشگری دریایی بندرماهشهر توسط وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خبر داد.

معاون امور حقوقی، مجلس و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همچنین بر لزوم اختصاص اعتبار از منابع استانی، ملی و سفر هیأت‌ دولت تأکید کرد.

او ضمن اعلام حمایت وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از طرح‌های مرتبط، رفع موانع گردشگری و سرمایه‌گذاری شهرستان بندرماهشهر را خواستار شد.

در این جلسه ظرفیت‌های گردشگری سواحل خوزستان به طول ۳۰۰ کیلومتر باتوجه شرایط مناسب آب و هوایی در هشت ماه سال برای میزبانی از مسافران و گردشگران نیز بررسی شد.

جواد واحدی ضمن بازدید از محل طرح‌های سرمایه‌گذاری، با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی نیز دیدار و گفت‌وگو کرد.

ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاری در سواحل خلیج‌فارس

ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاری در سواحل خلیج‌فارس

ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاری در سواحل خلیج‌فارس

انتهای پیام/

کد خبر 1402042101873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha