سرپرست پایگاه ملی بافت تاریخی سمنان منصوب شد

در حکمی از سوی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، مرتضی امیرجان به‌عنوان سرپرست پایگاه ملی بافت تاریخی شهر سمنان منصوب شد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان روز دوشنبه 26 تیرماه 1402، مرتضی امیرجان به‌عنوان سرپرست پایگاه میراث‌فرهنگی بافت تاریخی سمنان منصوب شد.

 در حکم انتصاب امیرجان به امضای امیر کرم‌زاده آمده است: نظر به تعهد و توانمندی جنابعالی، به‌موجب این ابلاغ به‌عنوان سرپرست پایگاه میراث‌فرهنگی بافت تاریخی سمنان» منصوب می‌شوید. برنامه‌ریزی در راستای حفاظت، مرمت و احیاء بناها، بافت‌ها و محوطه‌های تاریخی پایگاه، تعامل با سایر بخش‌ها در جهت نیل به اهداف سازمانی ازجمله وظایف مورد انتظار است.

امید است با اتکال به خداوند متعال درراه تحقق اهداف سازمانی و خدمت هرچه بیشتر و بهتر به مردم همچون گذشته گام‌های مؤثر بردارید. موفقیت و توفیقات روزافزونتان را در خدمت به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی و کشور عزیزمان با رعایت کلیه قوانین و مقررات از ایزدمنان خواستارم.

مرتضی امیرجان پیش‌ازاین به‌عنوان کارشناس میراث فرهنگی در اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان فعالیت داشت. او دارای مدرک کارشناسی ارشد معماری است.

پیش‌ازاین، سروش هاشمی سرپرست پایگاه میراث‌فرهنگی بافت تاریخی سمنان بود و در مراسمی از خدمات هاشمی در زمان تصدی این پایگاه قدردانی شد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1402042602207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha