نشست فرماندار شمیرانات با جمعی از هتل‌داران شهرستان

مجتبی ذاکریان فرماندار شمیرانات صبح دوشنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۲ طی نشستی با حضور مرتضی نیکرو رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان، مسعود پناهی رئیس هیئت مدیره شرکت توسعه گردشگری ایران و جمعی از سرمایه‌گذاران، مدیران و نمایندگان هتل‌های سطح شهرستان، به بررسی مسائل و گفت‌وگو با این صنف تاثیرگذار در صنعت گردشگری پرداخت. 

به گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی فرمانداری شمیرانات، رفع موانع و همکاری بیش از پیش شهرداری‌ها و امور مالیاتی، راهکارهای مواجهه با چالش‌ها فرهنگی و تامین نیروی انسانی از اهم مسائل و مطالباتی بود که طی این نشست مطرح و مورد تبادل‌نظر قرار گرفت. 

فرماندار شمیرانات نیز ضمن استقبال از راهکارهای پیشنهادی نمایندگان صنف هتل‌داران شهرستان و قول مساعدت به منظور پیگیری برخی مواردی که در راستای تکمیل و توسعه پروژه‌ها با موانع اداری مواجه شده‌اند، خاطرنشان کرد: اولویت شمیرانات در سند توسعه، گردشگری است و بی‌شک شهرستان در این حوزه از ظرفیت‌های بی‌نظیر و کم‌نظیری برخوردار است، لذا طی یک‌سال اخیر یکی از اولویت‌های مجموعه فرمانداری تمرکز بر این مهم بوده است. 

ذاکریان، با اشاره به اهمیت موضوع گردشگری از جهات مختلف برای شمیرانات بر لزوم شبکه‌سازی و هماهنگی مجموعه‌های خدمات‌رسان در این حوزه از جمله هتل‌داران و آگاهی از ظرفیت یکدیگر تاکید کرد و افزود: تدوین برنامه‌ای جامع برای توسعه گردشگری که با شناسایی ظرفیت‌ها، محدودیت‌ها و آسیب‌ها آغاز می‌شود، در دستور کار قرار دارد. 

نماینده عالی دولت در شمیرانات با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه عفاف و حجاب، بیان داشت: این مساله سیاسی و از این طریق به نظام و مشی ما حمله شده است؛ ملت ایران از ابتدای انقلاب اسلامی به مناسبت‌های مختلف نظر خود را در این‌بار اعلام کرده‌اند و حال وظیفه ما صیانت و دفاع از ارزش‌های این حکومت است. 

ذاکریان تاکید کرد: بی‌شک در راستای مقابله با تهدید دشمن، در ابتدا مجموعه‌های دولتی و سپس مجموعه‌های مرتبطی که مجوزات خود را از مراکز دولتی و طبق قانون دریافت می‌کنند، موظف به رعایت و صیانت از عفاف و حجاب هستند و بایستی در این زمینه با تکریم و اقناع‌سازی فعال باشند. 

فرماندار شمیرانات همچنین با اشاره به فرامین رهبر معظم انقلاب نسبت به کاهش تصدی‌گری دولت، تاکید کرد: شعار دولت سیزدهم دولت مردمی است و در همین راستا تلاش کرده‌ایم مسائل و مشکلات را به جای تصمیم‌گیری در اتاق‌های در بسته از محلات و جمع صنوف مختلف احصا کنیم. همچنین پایبند هستیم تا تصمیم‌گیری را نیز در همین سطح و با اظهار نظر معتمدان محلات و اقشار مختلف به نتیجه برسانیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1402050100015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha