سفر کارت ۱۰۰ میلیون ریالی برای گردشگران ورودی به کرمانشاه

سرپرست معاونت گردشگری استان کرمانشاه گفت: با توجه به تفاهم انجام شده گردشگران ورودی به استان کرمانشاه می‌توانند به شکل سفر کارت از تسهیلات قرض الحسنه ۱۰۰ میلیون ریالی استفاده کنند.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، وحید امیری روز دوشنبه ۳۰ مردادماه در دیدار با اعضای انجمن دفاتر خدمات مسافرتی استان و مسئولان بانک قرض الحسنه مهر ایران در خصوص موضوع زائرکارت، اظهار کرد: با توجه به تفاهم‌نامه چهارجانبه‌ای که میان استانداری، اداره‌کل میراث‌فرهنگی، سازمان حج و زیارت و بانک مهر ایران انجام شده است، تسهیلات ۱۰ میلیون تومانی با همکاری دفاتر خدمات مسافرتی استان به گردشگران ورودی به کرمانشاه پرداخت می‌شود.

سرپرست معاونت گردشگری استان کرمانشاه در خصوص موضوع و نحوه معرفی دفاتر واجدالشرایط و نگاه ویژه مسئولان استان برای ارائه خدمات به زائران عزیز اربعین حسینی گفت: این خدمات به دو شکل ارائه می‌شود و در ارائه این وام‌ها به نوعی تعریف شده که در قالب سفرکارت  و صرفا در مسیر هزینه شدن در بحث سفر و گردشگری باشد و قابلیت استفاده در غیر موارد سفر و گردشگری ندارد.

او افزود: طبق اعلام بانک این وام‌ها به شکل قرض الحسنه است و از کل میزان هزینه پرداختی ۵۰ درصد مشارکت خود مسافر و ۵۰ درصد توسط بانک به شرکت‌های مسافرتی پرداخت خواهد شد و مدت زمان ارائه مبلغ پس از پرداخت سهم مسافر 10 روز خواهد بود.

امیری تصریح کرد: در فاز اول میزان وام پرداختی ۱۰ میلیون تومان است که در صورت قبول شرایط و ادامه توافق تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان قابل افزایش خواهد بود.

او ادامه داد: موضوع این سفر کارت‌ها با موضوع زیارت اربعین آغاز شده و در ادامه برای تمامی مسافرت‌ها و در طول سال قابل پرداخت هستند.

در این جلسه مقرر شد پس از تفاهم دفاتر با بانک مهر ایران و رفع ابهامات در اسرع وقت دفاتر واجد الشرایط از سوی انجمن دفاتر خدمات مسافرتی استان معرفی شوند و بانک نیز مدت زمان ۱۰ روزه را تا حد امکان کاهش داده تا با تسهیل مراحل اداری پرداخت وام، مسافران به ویژه زائران اربعین بتوانند از این خدمات بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402053001738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha