رسانه، محور توسعه است/ ظرفیت‌های گردشگری کردستان معرفی شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: رسانه، محور توسعه است و اگر به‌خوبی ایفای نقش کند می‌تواند در زمینه توسعه و رونق صنعت گردشگری نقش بسیار مهم و تاثیرگذاری داشته باشد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان، منصور مهرزاد  روز دوشنبه 20 شهریورماه 1402 در دیدار با اعضای هیأت‌مدیره خانه مطبوعات استان اظهار کرد: صنایع‌دستی و گردشگری دو ظرفیت بالقوه در ایجاد اشتغال و درآمدزایی در استان هستند که علاوه بر رونق اقتصادی، نشاطی مضاعف در منطقه ایجاد می‌کنند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان با بیان اینکه زیرساخت‌های حوزه گردشگری استان به اندازی کافی مهیا نشده است، افزود: توسعه کمی و کیفی زیرساخت‌های گردشگری به‌طور جدی در دستورکار این مجموعه قرار دارد.

او نقش رسانه‌های استان در معرفی ظرفیت‌ها، قابلیت‌ها و توانمندی‌های کردستان را مهم عنوان کرد و گفت: خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای کردستان در طول ایام سال توانسته‌اند در معرفی جاذبه‌های گردشگری و ظرفیت‌های میراث‌فرهنگی و صنایع‌دستی کردستان نقش خود را به‌خوبی ایفا کنند.

مهرزاد با تأکید بر اینکه پذیرای انتقادهای سازنده خبرنگاران هستیم، یادآور شد: برای هموار شدن مسیر پیشرفت و توسعه گردشگری استان پذیرای انتقادات سازنده جامعه مطبوعاتی و رسانه‌ای استان همراه با ارائه راهکار مناسب هستیم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان بیان کرد: امیدواریم خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان با ارائه نظرها، پیشنهادها و ایده‌های خلاقانه، ما را در راستای توسعه و بهبود زیرساخت‌های گردشگری، جذب فرصت‌های سرمایه‌گذاری، ارائه خدمات بهتر به گردشگران و ایجاد اشتغال و بهبود وضعیت اقتصادی استان بیش‌ازپیش یاری کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402062001209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha