کردستان ظرفیت‌های فوق‌العاده‌ای در حوزه صنایع‌دستی دارد/ بخش خصوصی سربازان عرصه جنگ اقتصادی هستند

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: کردستان به عنوان ریشه هویتی ایران، ظرفیت‌های فوق‌العاده‌ای در حوزه صنایع‌دستی دارد.

مریم جلالی معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در سفر به استان کردستان و در گفت‌وگو با خبرنگار میراث‌آریا اظهار کرد: صنایع‌دستی به عنوان اقتصاد هویت بنیان، جای خود را در ادبیات توسعه باز کرده است.

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی کشور افزود: انتخاب شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» از سوی رهبر فرزانه انقلاب، یک شعور بنیادین برای اتصال ادبیات توسعه است.

او عنوان کرد: بخش خصوصی سربازان جنگ اقتصادی امروز ما هستند و تمام سیاست‌ها مبتنی بر همگرایی بین حوزه بخش‌های خصوصی، بازرگانی و حوزه حمایتی دولتی است.

جلالی یادآور شد: دولت باید تسهیلگری کند ولی نقش‌آفرینی را باید اتاق‌های بازرگانی و حوزه‌های عملیاتی، تعاونی‌ها و تشکل‌های مردمی داشته باشند.

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی بیان کرد: امیدوارم ظرفیت‌های بی‌نظیر صنایع‌دستی کردستان به عنوان اقتصاد هویت بنیاد بتواند بر سر سفره مردم نقش‌آفرینی کند و معیشت عزت‌آفرینی که همیشه داشته برای خانواده بزرگ کردستان به ارمغان بیاورد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403022101117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha