مجموعه‌های گردشگری شهرستان سامان نسبت به تمدید مجوزهای خود اقدام کنند

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سامان گفت: مجموعه‌های گردشگری این شهرستان که مدت اعتبار مجوز فعالیت آنان به پایان رسیده است، باید نسبت به تمدید مجوزهای خود اقدام کنند.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری، مصطفی هادی‌پور روز یکشنبه ۲۶ شهریورماه ۱۴۰۲ در حاشیه بازدید گروه‌های هیات‌های نظارتی شورای تامین شهرستان سامان از پنج مجموعه گردشگری این شهرستان تأکید کرد: تمامی مجموعه‌های گردشگری موظفند اقدام لازم برای تمدید مجوز فعالیت خود در سریع‌ترین زمان ممکن را انجام دهند.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سامان افزود: گروه‌های هیات‌های نظارتی شورای تامین این شهرستان همچنین از زیرساخت‌های مجموعه گردشگری پُل تاریخی زمانخان سامان بازدید و تذکرهای لازم در راستای خدمات‌رسانی بهتر به مسافران و گردشگران را ارائه کردند.

هادی‌پور تصریح کرد: استفاده از دُخانیات و قلیان در تمامی مجموعه‌های گردشگری شهرستان سامان ممنوع است.

او با اشاره به لزوم رعایت عفاف و حجاب در مجموعه‌های گردشگری شهرستان سامان یادآور شد: از ورود افراد کم‌حجاب و بدحجاب به مجموعه‌های گردشگری این شهرستان جلوگیری می‌شود.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سامان اضافه کرد: بازدیدهای گروه‌های نظارتی این شهرستان از تأسیسات و زیرساخت‌های گردشگری به‌صورت مستمر ادامه دارد و با متخلفان این حوزه برخورد می‌شود.

هادی‌پور گفت: اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سامان آمادگی لازم برای دریافت هرگونه پیشنهاد، نظر و انتقاد به‌منظور ارتقای خدمات‌رسانی به مسافران و گردشگران ورودی به این شهرستان را دارد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402062601469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha