ظرفیت تمامی واحدهای اقامتی شهر زنجان تکمیل است

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان گفت: ظرفیت تمامی واحدهای اقامتی شهر زنجان در روزهای پایانی تابستان تکمیل است.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، مهدی باقری در خصوص وضعیت ظرفیت‌های اقامتی زنجان، اظهار کرد: کل ظرفیت اسکان اعم از هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها، مهمان‌پذیرها، اقامتگاه‌های سنتی و خانه‌های مسافر دارای مجوز رسمی در شهر زنجان به طور کامل تکمیل شد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان خاطرنشان کرد: ورود حجم بالایی از گردشگران داخلی و خارجی در آخرین روزهای تابستان با آب و هوای خنک این خطه پیش‌بینی شده بود که خوشبختانه کمبود اسکان نداشتیم و مشکلی برای اسکان و اقامت گردشگران به وجود نیامده است.

باقری گفت: میانگین اشغال و تکمیل ظرفیت هتل‌های زنجان در روزهای پایانی تابستان به صددرصد رسیده است.

در استان زنجان ۱۰ هتل با ۲۶۶ اتاق و ۵۸۳ تخت، چهار هتل آپارتمان با ۶۲ تخت و ۱۷۰ اتاق، سه اقامتگاه سنتی با ۲۶ اتاق و ۶۸ تخت، یک هتل بوتیک سنتی با هفت اتاق و ۱۵ تخت، ۱۷ مهمانپذیر با ۲۲۱ اتاق و ۵۶۷ تخت، ۲۴ خانه مسافر با ۵۸ اتاق و ۲۲۸ تخت، هفت واحد اقامتی در مجتمع‌های بین راهی با ۴۹ اتاق و ۱۷۵ تخت وجود دارد. در مجموعه استان زنجان ۶۶ اقامتگاه با ۶۸۹ اتاق و ۱۸۰۶ تخت و ۱۴۰ اقامتگاه بوم‌گردی با ۴۲۰ اتاق و ۹۰۰ تخت وجود دارد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402062701535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha