ایجاد بانک اطلاعاتی گردشگری سلامت استان البرز راهکاری برای جذب سرمایه‌گذار

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز ایجاد بانک اطلاعاتی جامع گردشگری سلامت استان اولین گام برای جذب سرمایه‌گذار در این حوزه عنوان کرد.  

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌ عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز، اولین جلسه کمیته مشترک گردشگری سلامت استان با حضور مدیر کل میراث‌فرهنگی البرز، نمایندگان دستگاه‌های مرتبط از جمله معاونت‌های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی استانداری البرز، مشاور عالی گردشگری سلامت استان، دانشگاه علوم‌پزشکی البرز، رؤسای تشکل‌های دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان و معاون گردشگری و تنی چند از کارشناسان مربوطه، روز سه‌شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ در محل اداره کل تشکیل شد.

مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز رونق گردشگری سلامت را موجب سلامت مردم در کنار شادابی عنوان کرد.

خاکی محصولات و خدمات حوزه گردشگری سلامت را ترکیبی نامتجانس و گسترده مربوط به بخش‌های مختلف از جمله پزشکی، مخابرات و حمل و نقل عنوان کرد.  

او بررسی ظرفیت‌ها و برطرف کردن مشکلات این بخش را نیازمند برنامه‌ریزی و همکاری بین‌بخشی دانست و گفت: وجود این همکاری به ویژه بین بخش خصوصی، حوزه‌های عمومی و بخش دولتی ضروری است.  

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز در ادامه هدف از تشکیل این کمیته را استفاده از ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل استان در حوزه گردشگری سلامت از جمله ظرفیت‌های پزشکی، طب سنتی، آب درمانی و تندرستی با استفاده از نقشه راه الگوی عملیاتی‌راهبردی گردشگری سلامت استان عنوان کرد.  

خاکی اولین اقدام عملیاتی را ایجاد بانک اطلاعات گردشگری سلامت به منظور برنامه‌ریزی و تدوین بولتن معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه سلامت اعلام کرد و این موضوع را اقدامی ضروری برای جذب سرمایه‌گذاران بالقوه در جهت ایجاد و تکمیل زیرساخت‌های مورد نیاز مطرح کرد

انتهای پیام/

کد خبر 1402062901772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha