نهمین همایش بین‌المللی شمس و مولانا در خوی برگزار می‌شود

نهمین همایش بین‌المللی شمس و مولانا روزهای 6 و 7 مهر سال جاری در خوی برگزار می‌شود.

به‌گزارش میراث آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی، جلسه برنامه‌ریزی نهمین همایش بین‌المللی شمس و مولانا، ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ با حضور حجت‌الاسلام حجت قاسم‌خانی، امام‌جمعه و ذبیح‌الله کاظمی فرماندار خوی، رضا حیدری، معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان، افراسیاب گراوند، رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، سجاد چهره‌آرا عضو شورای شهر، حسن نصرالله‌پور شهردار و رضا جعفرپور، مدیرعامل موسسه تولیت شمس تبریزی خوی در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی در این جلسه با اشاره به جایگاه شمس تبریزی اظهار کرد: برگزاری این همایش در طول سال‌های گذشته نقش مهمی در شناسانده شدن هر چه بیشتر مقبره شمس تبریزی در سطح ایران و جهان داشته است.

رضا حیدری افزود: این اداره‌کل آمادگی دارد در راستای معرفی بیشتر این همایش تلویزیون شهری، استند و رول‌آپ‌های شهری خود را برای پخش تیزر، پوستر و بنرهای آن در اختیار موسسه تولیت شمس تبریزی خوی قرار دهد.

او گفت: اقلام تبلیغاتی با محتوای مربوط به شمس تبریزی خوی به چند زبان خارجی، نقشه گردشگری، پوسترهای معرفی جاذبه‌های گردشگری و تاریخی آذربایجان غربی نیز در این همایش توزیع می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402063001820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha