ضریب اشغال تخت‌های گردشگری شهرستان سامان در تابستان امسال ۱۰۰ درصد شد

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سامان گفت: ضریب اشتغال تخت‌های گردشگری این شهرستان در یک ماه منتهی به تابستان سال‌جاری ۱۰۰ درصد شده است.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری، مصطفی هادی‌پور روز چهارشنبه پنجم شهریورماه ۱۴۰۲ با اعلام این خبر تأکید کرد: هم‌اکنون ۵۵۰ تخت گردشگری در خانه‌های مسافر، هتل‌ها، هتل‌آپارتمان‌ها و اقامتگاه‌های مجوزدار زیرمجوعه اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سامان فعالیت دارد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سامان افزود: با توجه به حجم و انبوه ورودی مسافر و گردشگر به این شهرستان در یک ماه منتهی به تابستان سال‌جاری این میزان تخت ۱۰۰ درصد پُر شده است.

هادی‌پور تصریح کرد: در این مدت اقامتگاه‌های بوم‌گردی و کانون‌ها و باغ‌های گردشگری واقع در مسیر گردشگری کوهرنگ تا گاخونی در محور زاینده‌رود خدمات موقت اسکان به مسافران و گردشگران ورودی به شهرستان سامان ارائه داده‌اند.

او یادآور شد: بیشترین گردشگران و مسافران ورودی به شهرستان سامان از اصفهان، خوزستان و استان‌های شمالی کشور هستند.

هادی‌پور به گلایه تعدادی از ممسافران و گردشگران ورودی به شهرستان سامان از وضعیت نظافت در مجوعه‌های گردشگری این شهرستان اشاره و اضافه کرد: برای رفع این مشکل به‌دنبال جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی و بهره‌مندی از توان شهرداری‌ها هستیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1402070500198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha