مدیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سامان پاسخ‌گوی مردم شد

مدیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سامان گفت: مدیر این اداره  در میز خدمت نماز جمعه سامان در مسجد جامع این شهر پاسخ‌گوی مطالبات مردم این شهرستان شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری، مصطفی هادی‌پور روز جمعه هفتم مهرماه ۱۴۰۲ با علام این خبر تأکید کرد: همزمان با روز جهانی جهانگردی و هفته گردشگری در حاشیه برگزاری میز خدمت دستگاه‌های اجرایی در محل اقامه نماز جمعه سامان مطالبات ۱۷ نفر از شهروندان درخصوص حوزه‌های زیرمجموعه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بررسی شد.

مدیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سامان افزود: برپایی میز خدمت در محل اقامه نماز جمعه سامان باعث افزایش رضایت مردم می‌شود و به‌همین منظور این اداره در میزهای خدمت حضور فعال دارد.

هادی‌پور تصریح کرد: همچنین مشاوره‌های لازم برای درخصوص مراحل قانونی برای صدور مجوزهای ایجاد باغ‌های گردشگری، اقامتگاه‌های بوم‌گردی، و دریافت کارت‌های صنایع‌دستی و هنرهای سنتی به مراجعه‌کنندگان به میز خدمت نمایز جمعه سامان ارائه شد.

او یادآور شد: همزمان با هفته گردشگری در شهرستان سامان کارگاه‌های آموزشی یک روزه به‌منظور تشریح و تبیین روش‌های حوزه سرمایه‌گذاری در حوزه‌های میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به متقضایان ارائه می‌شود.

اومدیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سامان اضافه کرد: در این هفته همچنین نشست‌هایی با مسئولان و سرمایه‌گذاران متقاضی سرمایه‌گذاری در حوزه‌های میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سامان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402070800433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha