میزان اعطای تسهیلات در خراسان شمالی مطلوب است

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: در ۲ سال اخیر جذب سرمایه‌گذار و میزان اعطای تسهیلات در خراسان شمالی مطلوب بوده است.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خراسان شمالی، علی طلوعی روز سه‌شنبه ۹ آبان ۱۴۰۲ در جلسه با مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی بیان کرد: با جذب سرمایه‌گذار و اعطای تسهیلات و ایجاد زیرساخت‌های لازم می‌توانیم شاهد افزایش جذب گردشگر و ماندگاری در خراسان شمالی باشیم.

در ادامه جلسه، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی با اشاره به ساماندهی سرویس‌های بهداشتی افزود: در این راستا طرحی با الگوهای معماری ایرانی‌اسلامی و استانداردهای لازم توسط متخصصین مذهبی و معماری جهت اجرایی‌شدن ارائه شده است.

مستوفیان گفت: باتوجه‌به اهمیت موضوع ساماندهی سرویس‌های بهداشتی به‌زودی جلسه‌ای با حضور مقام عالی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برگزار خواهد شد تا طرح پیشنهادی به‌صورت الگو ارائه و مورد بررسی قرار گیرد.

او خاطرنشان کرد: در این طرح مواردی همچون توجه به ایجاد فضاهای ایمن برای مادر و کودک، توان‌خواهان، معلولان، سالمندان و سایر اقشار نیازمند دریافت خدمات ویژه بهداشتی در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402081000496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha