رعایت عفاف و حجاب در تمامی تاسیسات گردشگری و ابنیه تاریخی زنجان الزام دارد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان گفت: اقدامات این اداره کل در راستای ترویج عفاف و حجاب در جلسه قرارگاه عفاف و حجاب در استانداری زنجان ارائه شد و بر رعایت عفاف و حجاب در تمامی تاسیسات گردشگری و ابنیه تاریخی تاکید شد.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان، سید سعید صفوی روز دوشنبه ۲۹ آبان ماه ۱۴۰۲ با شرکت در جلسه قرارگاه عفاف و حجاب با حضور معاونین استانداری و مدیران ادارات و دستگاه‌های اجرایی در سالن پیامبر اعظم استانداری زنجان گفت: صیانت و ترویج عفاف و حجاب یک وظیفه شرعی و قانونی است و اداره کل میراث‌فرهنگی در ترویج این فرهنگ به عنوان یک نهاد فرهنگی همواره پیشرو بوده است و فعالیت‌ها در این حوزه به شکل کاملا گسترده‌تری دنبال شده است.

رعایت عفاف و حجاب در تمامی تاسیسات گردشگری و ابنیه تاریخی زنجان الزام دارد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان در این جلسه افزود: اداره کل میراث‌فرهنگی با اقدامات فرهنگی مختلفی همچون ایجاد نمایشگاه عفاف و حجاب، تهیه بسته‌های فرهنگی و محصولات رسانه‌ای، برپایی جلسات حجاب و عفاف، اهدای چادر و روسری، نصب بنر، ابلاغ بخشنامه به تاسیسات گردشگری و غیره اقدامات شایسته‌ای در این راستا انجام داده است. نکته بارز این فعالیت‌ها ادامه‌دار بودن آن در طول سال است که قطعا موجب فرهنگ‌سازی در میان مردم خواهد شد.

رعایت عفاف و حجاب در تمامی تاسیسات گردشگری و ابنیه تاریخی زنجان الزام دارد

او یادآور شد: معرفی الگوهای موفق عفاف و حجاب نقش اثرگذار در ارتقای کمی و کیفی شاخص‌های فرهنگی جامعه دارد. برای دستیابی به اهداف مورد نظر و بهبود شرایط عفاف و حجاب در جامعه باید از کمک گروه‌های مردمی و سازمان‌های مردم‌نهاد (سمن‌ها) نیز استفاده شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402083001697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha