بافت تاریخی قم ظرفیت مناسبی برای ورود سرمایه‌گذاران است

معاون مالی و اقتصادی شهرداری قم، بافت فرسوده و بافت تاریخی را از زمینه های مناسب ورود سرمایه‌گذاران دانست و گفت: بسیاری از مناطق زائرپذیر در هسته مرکزی قم ظرفیت جذب سرمایه‌گذاران را دارد و می‌توان از این ظرفیت در توسعه نمای هسته مرکزی و مناطق مستعد و بافت فرسوده استفاده کرد.

به‌گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم، مهرداد توکلی اظهار کرد: وضعیت حوزه سرمایه‌گذاری شهرداری قم نسبت به گذشته روند رو به رشدی داشته و اتفاقات خوبی در آن رقم خورده است که حاصل تلاش‌های چندساله همکاران و مجموعه شهرداری قم است.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری قم، زمین، پروانه ساخت و تسهیلگری را آورده ارزشمند شهرداری در حوزه طرح‌های سرمایه‌گذاری برشمرد و افزود: باید توجه بیشتری به این موضوعات شود و می‌توان ارزش بیش‌تری به خروجی طرح‌ها و سهم شهرداری در این طرح‌ها داد.

او ادامه داد: زمین و پروانه ساخت از مؤلفه‌هایی بوده که بیش‌ترین سهم نقدینگی در ساخت‌وساز را بر عهده داشته است و این ظرفیت‌های شهرداری موجب رفع دغدغه سرمایه‌گذاری، ایجاد توسعه و ساخت ابنیه‌های زیبنده شهر می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402090800458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha