آغاز برگزاری دوره‌های آموزشی کاربردی گردشگری با هدف مدیریت دانش

معاون دفتر مطالعات، آموزش و برنامه‌ریزی گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: با برگزاری دوره‌های آموزشی کاربردی گردشگری ضمن خدمت و بهره‌مندی از ظرفیت دانش همکاران معاونت گردشگری انتظار می‌رود گامی موثر در راستای ارتقای دانش کارکنان و ایجاد روحیه یادگیری جمعی برداشته شود.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، سعید داغستانی با بیان این خبر گفت: شرط لازم برای تحقق اهداف تعالی سازمانی، وجود نیروی انسانی کارآمد و اثربخش است. از این رو دفتر مطالعات، آموزش و برنامه‌ریزی گردشگری با شناسایی نیازهای آموزشی دفاتر و ادارات کل‌ معاونت گردشگری، برگزاری دوره‌های آموزشی کاربردی را برای کارکنان معاونت گردشگری در دستور کار خود قرار داده است و با اولویت قرار دادن استفاده از ظرفیت دانش همکاران بعنوان مدرس سعی دارد علاوه بر توانمندسازی نیروی انسانی و به دنبال آن بالا رفتن توان و انگیزه آن‌ها برای انجام وظایف محوله، روحیه اشتراک تجربیات را در تمامی سطوح سازمانی ارتقا دهد.

ویمعاون دفتر مطالعات، آموزش و برنامه‌ریزی گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی افزود: در این راستا اولین دوره آموزشی کاربردی با عنوان نحوه ساخت ماکت محاسباتی در محیط اکسل برای کارشناسان معاونت متبوع برگزار شد.

او ادامه داد: مخاطبین این دوره آموزشی، با نحوه ساخت ماکت محاسباتی برای داده‌هایی که به صورت مشابه و به طور متعدد در دوره‌های مختلف دریافت می‌شود، مانند آمار تعداد گردشگران ورودی و خروجی در هر ماه  آشنا شدند.

داغستانی اظهار کرد: این امر منتج به یادگیری نحوه ترسیم و محاسبه داده‌های مورد نیاز برای ارائه گزارش‌های مدیریتی به منظور تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی‌های دقیق می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402091100575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha