عقد تفاهم‌نامه فی‌مابین اداره میراث‌فرهنگی جاجرم و کانون فرهنگی شهید کامیاب

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان جاجرم از انعقاد تفاهم‌نامه مشترک با کانون فرهنگی شهید کامیاب این شهرستان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی، محمدرضا طالبی با اعلام این خبر تاکید کرد: این تفاهم‌نامه روز سه‌شنبه ۱۴ آذرماه سال‌جاری در راستای توسعه و ترویج فرهنگ باستانی و آشنایی دانش‌آموزان با میراث‌فرهنگی فی‌مابین اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و کانون دانش‌آموزی شهید کامیاب شهرستان جاجرم منعقد شد.
سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان جاجرم با اشاره اهداف این تفاهم‌نامه افزود: ارتقاء سواد باستان‌شناسی دانش‌آموزان و نوجوانان، گسترش همکاری‌های ترویجی و فرهنگی در حوزه آموزش به دانش‌آموزان، احیا و شناخت فرهنگ و تمدن منطقه و برگزاری مسابقات و جشنواره‌های مشترک بر اساس مضامین تاریخی، فرهنگی و باستان‌شناسی را از اهداف این تفاهم‌نامه برشمرد.
شهرستان جاجرم در جنوب‌غربی استان خراسان شمالی قرار گرفته و از شمال به شهرستان سملقان، از غرب به شهرستان گرمه، از جنوب به شهرستان میامی در استان سمنان، از جنوب شرق به شهرستان جغتای در استان خراسان رضوی، از شرق به شهرستان اسفراین و از شمال شرق به شهرستان بجنورد محدود می‌شود. 

انتهای پیام/

کد خبر 1402091600857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha