پلمب اقامتگاه بوم‌گردی در شیروان خراسان شمالی

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان شیروان از پلمب یک اقامتگاه بوم‌گردی در این شهرستان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی‌، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی، حمید رازقی با اعلام این خبر تاکید کرد: اقامتگاه بوم‌گردی شب چراغ امیر در شهرک گلستان شهرستان شیروان در پی عدم اخذ مجوز پلمب شد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان شیروان افزود: ارائه خدمات شایسته به مسافران از سوی تمامی تاسیسات گردشگری تحت پوشش از جمله هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها، مهمانپذیرها، مجتمع‌های خدماتی رفاهی و تفریحی، اقامتگاه‌های بوم‌گردی، رستوران‌ها و سفره‌خانه‌های سنتی از اهمیت زیادی برخوردار بوده و تمام واحدها می‌بایست نسبت به رعایت تمامی قوانین و مقررات اجرایی و انضباطی اقدام کند.

رازقی گفت: رعایت موازین قانونی و بهداشتی لازمه توسعه کار فعالان گردشگری است، لذا رعایت این دو اصل در تمامی مراکز گردشگری سطح استان ضروری است. لذا گردشگران عزیز می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی واحدهای گردشگری با سامانه ملی سفر و رسیدگی به شکایات به شماره ۰۹۶۲۹ تماس حاصل کنند و شکایت خود را ثبت کنند تا در اسرع وقت به آن‌ها رسیدگی شود.

شهرستان شیروان در شمال شرقی استان خراسان شمالی قرار گرفته و از شمال به کشور ترکمنستان، از جنوب به شهرستان اسفراین، از شرق به شهرستان فاروج و از غرب به شهرستان بجنورد محدود می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402091800896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha