دنبال تسهیل سرمایه‌گذاری در قم هستیم

استاندار قم گفت: از ابتدای کار مجموعه مدیریت جدید در استان مأموریت تسهیل مسیر سرمایه‌گذاری در قم به دفتر اشتغال و سرمایه‌گذاری داده‌ شده است تا شاهد حضور بیش‌تر و فعال بخش خصوصی در قم باشیم.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم، سیدمحمد آقامیری روز ۴ دی‌ماه جاری با حضور در نشست جمعیت قمی‌های مقیم تهران اظهار کرد: بنده به عنوان یک خدمتگزار کوچک حرم و دیار کریمه اهل ‌بیت حضرت فاطمه معصومه(س) در این استان؛ تحقق جهاد تبیین، جهاد خدمت، جهاد فرهنگی، جهاد تولید و جهاد اقتصادی را طبق دستور و فرمان و رهنمود مقام عظمای ولایت مبنی بر مهار تورم، رشد تولید را شبانه‌روز به اتفاق همه دستگاه‌های اجرایی استان در سرلوحه انجام کارها و اولویت‌ها قرار داده‌ام.

استاندار قم خاطرنشان کرد: بر این عهد وپیمان نیز اصرار نموده و جز اقتدار کشورمان در عرصه‌های داخلی و خارجی در تمامی ابعاد به چیز دیگری فکر نمی‌کنیم.

او گفت: دفتر سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری به محض شروع مدیریت بنده در استان مأموریت جدیدی در راستای تسهیل راه سرمایه‌گذاری برای بخش خصوصی بر عهده گرفت، بنده به ‌دنبال این هستم، با حل مشکلات بخش‌خصوصی شاهد حضور بیشتر سرمایه‌گذاران در استان باشیم.

آقامیری بیان کرد: دست همه سرمایه‌گذاران داوطلب را به گرمی و صمیمانه می‌فشارم؛ چرا که اعتقاد راستین دارم، بخش خصوصی سربازان خط‌مقدم و خط‌شکن در مبارزه با استکبار جهانی به ویژه در زمان تحریم‌های ظالمانه دشمنان هستند.

او گفت: بخش خصوصی در سایه دستور و فرمان مقام معظم رهبری در سال ۱۴۰۲ و سال‌های بعدی باید این جهاد اقتصادی را بیشتر از گذشته با حمایت‌های دولت مردمی و پشتیبانی مالی و اعتباری و رفع موانع تولید در این استان به منصه ظهور و حضور برسانند تا شاهد رشد و توسعه استان در بخش‌های گوناگون همچون کشاورزی، اقتصادی، فرهنگی‌ و ... باشیم.

استاندار قم در پایان این نشست سه ساعته به گفت‌وگو با مردم پرداخت و برای رفع مشکلات آن‌ها دستوراتی را صادر کرد و قول پیگیری داد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402100500199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha