گواهینامه دوره‌های آموزش گردشگری، الکترونیکی صادر می‌شود

سرپرست دفتر مطالعات، آموزش و برنامه‌ریزی گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از صدور الکترونیکی گواهینامه پایان دوره‌های آموزش گردشگری از دی ماه جاری خبر داد.

به گزارش میراث‌آریا و به نقل از مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ابوطالب قاسمی با بیان این خبر گفت: به منظور تسهیل امور و صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌ها، گواهینامه پایان دوره‌های آموزش گردشگری  فراگیرانی که دوره های مذکور را در آزمون جامع با موفقیت سپری کرده‌اند به صورت الکترونیکی صادر می‌شود.

قاسمی با بیان اینکه پذیرفته‌شدگان در آزمون جامع می‌توانند با مراجعه به سامانه آموزش به نشانی  https://edutourism.mcth.ir/  نسبت به دریافت گواهینامه خود اقدام کنند، گفت: گواهینامه‌های الکترونیکی صادره از سامانه بر اساس تنظیمات الگوریتمی نهایی شده و دارای فرمت، جنس کاغذ و مندرجات چاپی یکسان و یکنواخت در سطح کشور است.

سرپرست دفتر مطالعات، آموزش و برنامه‌ریزی تاکید کرد: صدور گواهینامه‌های الکترونیکی مبتنی بر اعلام فهرست اسامی فراگیرانی است که فرآیند آموزشی آن‌ها به پایان رسیده و از سوی اداره‌کل استان معرفی و در دفتر مطالعات، آموزش و برنامه‌ریزی معاونت گردشگری به تأیید نهایی رسیده است.

او خاطرنشان کرد: گواهینامه‌های الکترونیکی پس از مهر برجسته اداره‌کل استان و الصاق هولوگرام واحد حراست تابع استان مربوطه، واجد ارزش و قابل ارائه به مراجع مورد نظر است.

قاسمی با بیان اینکه امکان چاپ مکرر گواهینامه‌های آموزشی وجود ندارد، گفت: در صورت درخواست چاپ مجدد نسخه اصلی، فراگیر باید طی نامه رسمی موضوع را اعلام و پس از  هماهنگی با این دفتر نسبت به تهیه نسخه جدید اقدام کند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402103001850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha