همایش ویژه کسب و کارها در محلات مرکزی برگزار می‌شود

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی محلات از برگزاری همایش آموزشی فروش ویژه کسب و کارهای آنلاین در این شهرستان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی، همایش آموزشی فروش ویژه کسب و کارهای آنلاین روز سه شنبه سوم بهمن ماه ۱۴۰۲به منظور آشنایی هنرمندان با نحوه فروش در بازار آنلاین، آموزش مقدماتی تولید محتوا و همچنین آموزش فروش نمایشگاهی، که با مشارکت شهرداری، شورای اسلامی و کانون بانوان محلات در فرهنگسرای اندیشه این شهرستان برگزار شد.

رئیس اداره‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان محلات در حاشیه این همایش گفت: در این سمینار تعدادی از هنرمندان تجربیات خود را از فروش آنلاین و همچنین نحوه حضور موثر در نمایشگاه‌ها با یکدیگر به اشتراک گذاشتند.

مهدی لعل بار افزود: خلاقیت، نوآوری، تخصص، دانش و اطلاعات از عوامل موثر در توسعه کسب و کار و بازاریابی است که باید برای فراگیری این علوم تلاش کرد.

او تصریح کرد: خدمات‌رسانی و پاسخگویی به مردم و متقاضیان کسب‌وکار در سال‌های آتی از سوی این اداره‌کل به‌مراتب بهتر از گذشته انجام می‌شود.
 

انتهای پیام/

کد خبر 1402110300161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha