برگزاری جلسه شورای هماهنگی اقامه نماز قم/ سامان‌دهی سرویس‌های بهداشتی

جلسه شورای هماهنگی اقامه نماز استان قم در سالن جلسات اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم با حضور اعضای این ستاد برگزار شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم، در این جلسه که چهارشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۲ برگزار شد، مدیر ستاد اقامه نماز استان قم بر اهمیت نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی مناسب بین‌راهی تأکید کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی عرب‌پور، همچنین از ساخت و بهسازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی در راه کربلا (جاده قم - سلفچگان) خبر داد و از اقدام‌های انجام شده توسط اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم در این رابطه تشکر کرد.

همچنین علیرضا ارجمندی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم درباره فعالیت‌ها و برنامه‌های این اداره‌کل در زمینه مذکور توضیحاتی را ارائه داد.

استان قم دارای هشت راه مواصلاتی اصلی و چهار راه فرعی است که از جمله آن‌ها می‌توان به آزادراه قم – تهران (آزادراه خلیج‌فارس) به طول ۱۳۰ کیلومتر، جاده قدیم قم – تهران، بزرگراه قم – ساوه به طول ۸۷ کیلومتر، جاده قدیم قم – کاشان، آزادراه قم – کاشان (آزادراه امیرکبیر) به طول ۱۰۴ کیلومتر، آزادراه قم – گرمسار به طول ۱۷۳ کیلومتر و بزرگراه قم – سلفچگان – اراک به طول ۱۳۶ کیلومتر اشاره کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402110500282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha