کارگاه‌های آموزش گردشگری در حاشیه غرفه مازندران در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از برگزاری کارگاه‌های آموزش گردشگری در حاشیه غرفه مازندران در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران، حسین ایزدی ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ با اعلام خبر فوق گفت: این کارگاه‌های آموزشی توسط موسسات آموزشی سپنتا روژان طبرستان، دوستداران بیشه و هفت اقلیم مطابق با سرفصل‌های مورد تایید واحد آموزش گردشگری در غرفه مازندران و حاشیه نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران برگزار می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران افزود: گردشگری مبتنی‌بر طبیعت و فرهنگ، زباله صفر در گردشگری، مدیریت پسماند زباله در تاسیسات گردشگری، تلفیق معماری هیرکانی و معماری بومی استان، دویدن در جنگل، گردشگری ورزشی و اصول محیط زیست و جامعه بومی در گردشگری ورزشی از جمله عناوین این دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی است که براساس روزشمار برگزاری نمایشگاه برنامه‌ریزی شده است.

او از حضور فعال بوم‌گردی پرداروم تنکابن در برگزاری این دوره‌های آموزشی اشاره کرد و یادآور شد: اولویت مازندران بر آموزش و معرفی جاذبه‌های جاده‌ای و مسیر سبز استان تعریف شده است. امیدوارم با همکاری خوب موسسات آموزشی شاهد حضور فعالان این حوزه به ویژه تاسیسات گردشگری و در نتیجه ارتقای سطح کیفی خدمات باشیم.

ایزدی با اشاره به حضور فعال بخش خصوصی در غرفه مازندران درهفدهمین نمایشگاه بهمن ماه جاری، تصریح کرد: حضور گردشگران در بخش خصوصی در توسعه گردشگری نقش اساسی دارد 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران، خاطر نشان کرد: حضور در این نمایشگاه برای علاقمندان به توسعه گردشگران آزاد است و زمان برگزاری این دوره‌ها به زودی اعلام می‌شود.

غرفه مازندران در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته که در سالن شماره ۷ محل دائمی نمایشگاه‌های تهران از ۲۳ الی ۲۶ بهمن ماه جاری برپا می‌شود میزبان علاقمندان خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402111400806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha