افتتاح سالن تشریفات فرودگاه شهید بهشتی اصفهان

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از افتتاح و آغاز بهره‌برداری از سالن تشریفات (CIP) فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان همزمان با دهه فجر خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، روز پنجشنبه ۱۹ بهمن‌ماه، با حضور سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان، مدیرکل فرودگاه شهید بهشتی و جمعی از فعالان حوزه گردشگری استان اصفهان سالن تشریفات (CIP) فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان افتتاح شد.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان در این مراسم گفت: با توجه به اهمیت صنعت گردشگری و لزوم توجه به این امر، نقش بخش خصوصی در پیشبرد این صنعت بسیار پررنگ و مهم بوده و بخش خصوصی در امر توسعه آن نقش بسزایی دارد.

او ادامه داد: با توجه به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان اصفهان در حوزه آثار ارزشمند تاریخی ثبت‌ شده ملی و جهانی، که حفاظت از آن وظیفه همه افراد جامعه است و تعدد و وسعت آثار هنرمندان صنایع‌دستی استان، می‌بایست به‌منظور توسعه پایدار و همه‌جانبه استان، توسعه صنعت گردشگری مورد توجه سیاست‌گذاران دولتی و بخش خصوصی قرار گیرد.

محققیان افزود: قبل از انقلاب تعداد دفاتر خدمات مسافرتی استان اصفهان از ۷ دفتر فراتر نرفت و امروز به برکت جمهوری اسلامی این تعداد به بیش از ۳۳۰ دفتر مسافرتی در استان رسیده است که نشان از توجه دولت‌های پس از انقلاب به مقوله سفر و گردشگری و رفاه مردم است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402112101267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha