بازدید معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از نمایشگاه گردشگری

معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری میراث آریا، در دومین روز از برگزاری هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته؛ دکتر کریمی، معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در غرفه ۳۸A گردشگری سلامت که بیشترین بار علمی نمایشگاه در این سالن حضور دارد، حضور پیدا کردند و بازدید کلی ای از غرفه های حوزه درمان و پزشکی داشته و با مسئولان و اعضا تمامی غرفه ها صحبت کردند.

از جمله غرفه هایی که دکتر کریمی، معاون وزیر بهداشت از آن بازدید کردند می توان به بیمارستان‌هایی چون مسیح دانشوری، مدرس، خاتم الانبیا، نیکان، بیمارستان فوق تخصصی نجمیه، بیمارستان رضوی، دانشگاه علوم پزشکی کردستان، بیمارستان اختر بخش ارتوپدی، اشاره کرد.

بازدید معاون وزیر بهداشت، دزمان و آموزش پزشکی از غرفه های سالن گردشگری سلامت در کمال صبر وحوصله انجام شد و زمان مشخصی برای گفت و گو و ارائه توضیحات لازم درخصوص زمینه فعالیتی غرفه داران اختصاص پیدا کرده بود.

از جمله مسائلی که دکتر کریمی، معاون وزیر بهداشت در بازدید از غرفه های حوزه درمان، سلامت و آموزش پزشکی مطرح کردند شامل؛ نحوه فعالیت مراکز درمانی، نحوه حضور بیماران بین المللی در بیمارستان ها، انعقاد قرارداد با شرکت ها و … بود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402113002226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha