برگزاری آزمون جامع پایان دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت گردشگری در یزد

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد از برگزاری آزمون جامع پایان دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت گردشگری در یزد، هم‌زمان با سراسر کشور خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد، هما خورشیدی با اعلام این خبر گفت: روز گذشته ۱۸ اسفندماه این آزمون در رشته‌های راهنمایان ایران‌گردی و جهانگردی، راهنمای طبیعت گردی، مدیر فنی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری، مدیریت عمومی تأسیسات گردشگری، مدیر فنی طرح تطبیق و کارشناس ارزیاب طرح تطبیق در محل دانشکده فنی امام علی (ع) یزد به‌صورت هماهنگ در سطح کشور برگزار شد.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد هدف از برگزاری این آزمون را، سنجش سطح علمی و آموزشی فراگیران دوره‌های کوتاه مدت گردشگری عنوان کرد و اظهار داشت: شرکت‌کنندگان، پس از قبولی و دریافت گواهینامه مربوطه از این اداره کل مجوز فعالیت در حوزه‌های تخصصی گردشگری را کسب خواهند کرد.

به گفته او در این آزمون که با نظارت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان برگزار شد، حدود ۲۲۰ نفر از فراگیران این دوره‌ها شرکت داشتند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402121900999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha