برگزاری دومین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان قروه

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قروه از برگزاری دومین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر این شهرستان ویژه نوروز ١٤٠٣ خبر داد.

به‌ گزارش میراث‌آریا و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان، ذبیح‌الله امیدی روز چهارشنبه ٢٣ اسفندماه ١٤٠٢ در این جلسه که با حضور فرماندار قروه و مسئولان دستگاه‌های عضو ستاد در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت: از اهداف اصلی روسا و اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان، نظارت بر نحوه خدمات‌رسانی بهینه در مراکز اقامتی، خدماتی و همچنین ایجاد امنیت عمومی و بهداشتی و رفاه حال مسافران و گردشگران و رضایت‌مندی آن‌ها است.

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قروه اظهار کرد: معرفی پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های گردشگری طبیعی، تاریخی و فرهنگی موجود در شهرستان به گردشگران از دیگر اهداف ستاد خدمات سفرهای نوروزی است.

او با بیان اینکه تنها مراکز اقامتی دارای مجوز، امکان اسکان مسافران نوروزی را خواهند داشت، افزود: در صورت تکمیل ظرفیت تمامی مراکز اقامتی دارای مجوز، مراکز اسکان موقت برای مسافران در نظر گرفته شده است.

امیدی خواستار انسجام، همدلی وهم‌افزایی بیشتر اعضا برای رفع نواقص احتمالی شد و عنوان کرد: توزیع اقلام فرهنگی و نقشه راهنمای شهرستان و استان در ورودی شهر، استقرار اکیپ‌های هلال احمر و فوریت‌های پزشکی در محورهای منتهی به شهرستان و ورودی شهر، ارسال کتبی لیست برنامه‌ها و معرفی رابطین به ستاد اجرایی هماهنگی خدمات سفر، ارائه آمار اسکان، نظارت و تردد گردشگران، زیباسازی ورودی شهر، نظارت مستمر بر جایگاه‌های سوخت‌رسانی در داخل شهر و محورهای مواصلاتی در ایام نوروز از جمله موارد مطر ح شده در این جلسه بود.

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قروه یادآور شد: در پایان هر یک از اعضاء کمیته به بیان پیشنهادات و نکته نظرات خود در این خصوص پرداختند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402122301426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha