نظارت بر عملکرد تأسیسات گردشگری کلیبر در ایام نوروز

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری وصنایع‌دستی شهرستان کلیبر از نظارت مستمر و پایش عملکرد تأسیسات گردشگری در ایام نوروز ۱۴۰۳ خبر داد.

به‌گزارش میراث آریا به‌نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان آذربایجان‌شرقی، اباذر عباس‌پور ضمن اعلام این خبر گفت: خدمات سفر در ایام نوروز یکی از شاخص‌های اصلی و مهم توسعه گردشگری به شمار می‌رود که در این ایام ناظران گردشگری شهرستان کلیبر بر قیمت مراکز اقامتی، پذیرایی و تأسیسات بین راهی نظارت‌های مستمری خواهند داشت.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری وصنایع‌دستی شهرستان کلیبر ادامه داد: انجام گشت‌های مشترک دستگاه‌های اجرایی و کمیته‌های ده‌گانه ستاد خدمات سفر شهرستان و در صورت لزوم ارائه تذکرات لازم به مدیران واحدها و تأسیسات گردشگری، از دیگر برنامه‌های ستاد اجرایی خدمات سفر کلیبر در ایام نوروز است تا خدمات مطلوبی از سوی واحدهای گردشگری به مسافران و عرضه شود.

او ضمن بازدید از نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی واحدهای پذیرایی و خدمات گردشگری بر لزوم رعایت شئونات اسلامی، پروتکل‌های بهداشتی و آماده باش کامل واحدهای گردشگری در طول تعطیلات نوروز تاکید کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402122601716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha