آماده‌سازی ۷ بوستان برای اسکان مسافران نوروزی در قم

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم گفت: بوستان‌های هاشمی، مهدی(عج)، امام رضا(ع)، فدک، نیایش، نیاز و غدیر همزمان با ایام عید نوروز برای اسکان مسافران و زائران در نظر گرفته ‌شده است.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم؛ پیام جوادیان ظرفیت ۴0۷۰ تخته چادر مسافرتی در این بوستان‌ها را مورد توجه قرار داد و افزود: این ظرفیت استاندارد بوده و امکان نصب چادرهای مسافرتی بیش‌تر از این ظرفیت نیز وجود دارد.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم اضافه کرد: همچنین با توجه به پیش‌بینی برودت هوا و بارش نزولات آسمانی، مراکز مسقفی نیز برای اسکان مسافران و زائران پیش‌بینی ‌شده است.

او ادامه داد: بازدیدهای مستمری از مراکز اسکان در بوستان‌ها و کمپینگ‌ها انجام‌ شده و آمادگی این بوستان‌ها تا امروز به بیش از ۹۰ درصد رسیده و نواقص سرویس‌های بهداشتی، نمازخانه‌ها و... رفع شده است.

جوادیان در بخش دیگر سخنان خود، از ترمیم و بازسازی باغچه‌های سطح شهر پس از بارش سنگین برف خبر داد و بیان کرد: بسیاری از زمین‌های ورزشی و ادوات حرکات درمانی نیز تعمیر و بهسازی شده است.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم با اشاره به آماده‌باش کلیه باغبان و نیروهای ستادی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری در ایام نوروز مطرح کرد: ۶۰ اِلمان نوروزی و ۶۰ المان ویژه ماه مبارک رمضان از ابتدای هفته جاری در سطح مناطق هشتگانه شهرداری قم نصب می‌شود.

او از نصب و راه‌اندازی لیزر به ‌صورت نوشتاری در بوستان خضر نبی(ع) خبر داد و افزود: ۳۰ تونل نوری جدید نیز به ‌زودی در سطح شهر نصب می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402122902157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha